Chill-Out Pullover Jr

699 kr

FootJoy Piké
Vem vill inte glänsa på banan eller i klubbhuset? Nu har du alla möjligheter att göra just detta. Oavsett hur spelet går kan du nu blända dina medspelare med kläder prydda av klubbens emblem. Ett emblem fylld av gemenskap, engagemang, omtanke, glädje, skratt och – inte minst – en rejäl skopa stolthet.

EXKLUSIVT MEDLEMSERBJUDANDE till alla medlemmar på Kårsta GK! Klubbloggade kläder från FootJoy. Köper du 2 plagg eller fler ger vi dig 20% rabatt. Skriv bara in rabattkoden: medlem2021 när du är i varukorgen eller i kassan.

Välj att slutföra köpet med Swish, VISA, MasterCard, internetbank eller betala i efterhand på faktura/delbetalning:
Payson LogoSwish Logo

Denna produkt är för närvarande slut i lager och är inte tillgänglig.

Artikelnr: 1-94322 Kategorier: , , Etikett:

Beskrivning

EXKLUSIVT MEDLEMSERBJUDANDE till alla medlemmar på Kårsta GK!
Passa på att köpa snygga klubbloggade produkter från FootJoy. Köper du 2 plagg eller fler ger vi dig 20% rabatt. Skriv bara in rabattkoden, som är medlem2021 när du är i varukorgen eller i kassan. Skriver du in rabattkoden och erhåller rabatten fast du bara köper ett plagg måste du betala resterande summa innan du får ditt plagg. Beställningen måste göras senast den 15 mars 2021. Påminn gärna övriga medlemmar om detta erbjudande.

Ytterligare information

Vikt2,5 kg