God Jul & Gott Nytt År

Vi har haft full fart in i det sista!

Restaurangen stängde för säsongen 22 december och det har varit en mycket lyckad månad med både julluncher, catering och julbutik. Generellt sätt har det varit ett lyckat år för vår restaurang och vi är väldigt glada över att så många medlemmar och gäster väljer att besöka oss.

I golfhallen är det full aktivitet varje dag, både dagtid och kvällstid. Hallen håller öppet i mellandagarna för den som vill svinga loss lite julmat.

Banpersonalen har jobbat vidare med våra diken samt röjt i våra skogspartier.

Vi har även haft gemensamma möten med fokus på verksamhetsutveckling och framtid. I tisdags spenderade styrelsen och personal en dag till att jobba med dessa frågor. Mer information om detta kommer i Kårstanytt nästa år.

Nu planerar vi för lite ordentlig vila och är åter i arbete måndag 8 januari.

Om du som medlem önskar nå oss innan årsskiftet ber vi dig skicka ett mail till info@karstagk.se
Kanske har du friskvårdspengar kvar att nyttja eller har frågor om din spelrätt, etc etc… Vi hjälper dig mailledes!

Klicka på bilderna så blir de större.

26tio är med i ”Pitch”

I höstas var Brama på uppdrag av Svenska Golfförbundet hos oss för att få en inblick i vår idrottsverksamhet och 26tio

Vi är både stolta och glada över den fina utveckling som 26tio just nu har. I år tränar 140 deltagare kontinuerligt med oss och efterfrågan är stor. I nuläget har vi fått sätta en gräns på antalet deltagare då vi inte har lokalytan vintertid eller fler resurser. Titta gärna på filmen som beskriver 26tio på klubben.

Nu finns din årsavgift för säsongen 2024 upplagd i Mingolf

Det är enkelt att betala din medlems- och spelavgift från golfklubben via Min Golf. Vi påminner dig om att du inte får någon faktura skickad till dig utan du behöver själv logga in och betala din avgift. Klicka här för att komma till Min golf.

Årsavgifterna för säsongen 2024 förfaller den 31 januari 2024.

Om du hellre vill betala din årsavgift direkt via kassan på golfklubben erbjuder dig att komma ut till klubben den 18 januari klockan 11.00-13.00 så hjälper vi dig på plats.

Häng med oss till Spanien i vår!

Klicka på bilderna så blir de större.

Till våren kommer vi att genomföra två golfresor till Spanien och du kan redan idag anmäla dig. Mathias och Anna kommer att genomföra den första resan till östra Spanien 13-20 april och du kan läsa mer här. Mimmi och Anna genomför en tjejresa till sydvästra Spanien 27 april-4 maj och du kan läsa mer här.

Om du reser ensam och vill följa med på resan, hör av dig till klubben om du kan tänka dig att dela rum med någon annan resenär.