Vi söker ny tränare för vikariat med chans till förlängning!

Letar du efter nya utmaningar och vill utvecklas vidare i din tränarroll tillsammans med oss på Kårsta Golfklubb?

Då kan du vara den person vi söker för ett 6 månaders vikariat med möjlighet till förlängning! Vi söker dig som trivs i tränarrollen och med engagemang och kunskap vill bidra till den fortsatta utvecklingen av Kårsta golfklubbs idrottsverksamhet.

ARBETSUPPGIFTER

Som tränare på Kårsta Golfklubb planerar och genomför du golflektioner. Vi har en stor barn- och ungdomsverksamhet där du kommer träffa flertalet av våra ungdomar som är i träning. Vidare har klubben ett unikt träningskoncept som heter 26tio. I detta ingår 140 deltagare som tränar kontinuerligt, varje vecka – året runt, med tränare. Du kommer ansvara för ett flertal träningspass med dessa deltagare under veckorna. Du kan läsa mer om konceptet på vår hemsida.

Du kommer även samarbeta med vår andra golftränare som arbetar halvtid i den rollen. Vidare ingår du i en arbetsgrupp som består av banpersonal, restaurangpersonal och reception- och administrativ personal.

Tjänsten är ett vikariat på 6 månader (100%) med möjlighet till förlängning.

KVALIFIKATIONER

Vi söker dig som har tränarassistentutbildningen (TAU) eller högre tränarutbildning (HTU) alternativt har du spelarerfarenheter från tävlingsgolf. Det är meriterande om du arbetslivserfarenhet som golftränare. För att lyckas i rollen behöver du ha lätt för att skapa förtroendefulla relationer och samarbeta med andra. Du har lätt för att kommunicera muntligt och du kan anpassa din kommunikation utifrån målgrupp och har god förmåga att tala inför grupper. Vidare är du bra på att strukturera, planera och prioritera ditt arbete.

Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper.
B-körkort är ett krav för tjänsten.

ARBETSTID

Heltid, vikariat.

Tillträde snarast och i första hand till och med 31/8 2024. Anställningen kan komma att förlängas.

Lön: Enligt överenskommelse

Klubbchef Anna Dahlberg Söderström

e-post: anna@karstagk.se

tel: 019-766 77 52

ANSÖKAN

Skicka in din ansökan med CV och ett personligt brev till klubbchef Anna Dahlberg Söderström via mail till anna@karstagk.se

Sista ansökningsdag är 2024-01-29.

Vi genomför intervjuer löpande under processen, så vänta inte med din ansökan!

Välkommen med din ansökan!