NYHETER INFO & ERBJUDANDEN FRÅN KÅRSTA GK

Information från klubben

Under årets andra vecka har det rullat på med mycket aktivitet för oss. Mimmi befinner sig Bosön under vecka 2 och 3 för tränarutbildningen. Just nu studerar hon mycket anatomi och träningslära. Hennes utbildning sträcker sig till våren 2026 och vi är mycket glada över den kunskap hon tar med sig hem till klubben.

Banpersonalen förbereder för grävning av diken samt förbättrad miljö nere vid sjön Lången. Dessutom pågår ett stort arbete med vårt försäkringsärende sedan regnet föll ned över vår bana i somras.

I golfhallen är det fortsatt hög aktivitet bland våra 26-tio-deltagare, juniorer samt medlemmar som vill testa om svingen sitter. Nedan kan ni se utvecklingen hos några av våra 26-tio-deltagare.

Kårsta Matchplay 2024 – du kan anmäla dig redan idag via Mingolf.

Vi påminner dig även om att årsavgiften för säsongen förfaller 31 januari. Avgiften finns upplagd i Min Golf och du kan läsa mer om hur du går tillväga för att betala genom att klicka här.

Klicka på bilderna så blir de större.

26tio är med i ”Pitch”

I höstas var Brama på uppdrag av Svenska Golfförbundet hos oss för att få en inblick i vår idrottsverksamhet och 26tio

Vi är både stolta och glada över den fina utveckling som 26tio just nu har. I år tränar 140 deltagare kontinuerligt med oss och efterfrågan är stor. I nuläget har vi fått sätta en gräns på antalet deltagare då vi inte har lokalytan vintertid eller fler resurser. Titta gärna på filmen som beskriver 26tio på klubben.

Nu finns din årsavgift för säsongen 2024 upplagd i Mingolf

Det är enkelt att betala din medlems- och spelavgift från golfklubben via Min Golf. Vi påminner dig om att du inte får någon faktura skickad till dig utan du behöver själv logga in och betala din avgift. Klicka här för att komma till Min golf.

På vår hemsida finns det en enkel lathund som beskriver hur du gör för att betala avgifterna. Det finns även information om friskvårdsbidrag, betalningsalternativ och autogiro. Klicka här för att läsa mer.

Årsavgifterna för säsongen 2024 förfaller den 31 januari 2024.

Om du hellre vill betala din årsavgift direkt via kassan på golfklubben erbjuder dig att komma ut till klubben den 18 januari klockan 11.00-13.00 så hjälper vi dig på plats.

Sista chansen – res till Spanien med Mimmi & Anna